Odpowiedzialność korporacyjna
Dethleffs jest w pełni świadomy swojej odpowiedzialności wobec pracowników i społeczeństwa, w którym żyjemy i pracujemy. W naszych decyzjach i działaniach biznesowych przestrzegamy obowiązujących przepisów prawnych i wymogów urzędowych.
Jako firma odnosząca sukcesy na rynku od ponad 90 lat mamy jasny zestaw wartości, które kierują naszymi decyzjami biznesowymi i ucieleśniają podstawowe podejście marki. To właśnie te wartości, które wszyscy podzielamy i którymi kierujemy się w Dethleffs, sprawiają, że nasze produkty są niepowtarzalne, a klienci doceniają je od ponad 90 lat. Wartości te są podstawą naszych codziennych działań.
Razem do sukcesu
Silni jako zespół: jak traktujemy sobie nawzajem
W Dethleffs zawsze dajemy z siebie wszystko. Z myślą o naszych pojazdach, naszych klientach i współpracy w firmie. Każda osoba jest ważna. Talent, wiedza, doświadczenie i pomysły naszych pracowników będą rónież w przyszłości przyczyniać się do sukcesu marki Dethleffs. Jedynie jako zespół będziemy coraz lepsi. Niezależnie od pochodzenia, koloru skóry czy działu – jesteśmy jedną wielką rodziną.
W której ludzie traktują się z szacunkiem, pomagają sobie i wspierają się nawzajem. I gdzie zawsze jest co świętować – najlepiej wspólny sukces.
Duch zespołowy w Dethleffs:
- Wspólnie wyznaczamy cele, które chcemy osiągnąć.
- Wzmacniamy wspólnotę i działamy razem.
- Jesteśmy uczciwi i niezawodni.
- Szanujemy i cenimy siebie nawzajem.
- Motywujemy się nawzajem, aby móc wspólnie świętować sukcesy.
- Wspólnie rozwiązujemy problemy.
Klient w centrum uwagi
Uczciwy i niezawodny partner dla naszych klientów.
Jesteśmy przyjacielem rodziny, a nasi klienci mogą na nas polegać przed i po zakupie. Staramy się, aby tworzący rozbudowaną sieć dealerzy zawsze byli na bieżąco z wszystkimi nowościami. Dzięki szerokiej gamie dostępnych akcesoriów oferujemy naszym klientom prawdziwą wartość dodaną. Pragniemy, aby nasi partnerzy handlowi i klienci korzystali z najlepszej możliwej obsługi.
Dla nas zaufanie oznacza niezawodność pod każdym względem. Oferujemy bezpieczeństwo i dotrzymujemy słowa.
Jakość obsługi Dethleffs:
- Niezawodność i bezpieczeństwo dla dealerów i klientów w największej sieci serwisowo-dealerskiej
- Bliskość klienta dzięki ponad 350 partnerom handlowym i serwisowym w Europie
- 16 000 stale dostępnych części zamiennych
- 93% zamówień dealerów jest realizowanych w ciągu 3 dni
- Regularne szkolenia warsztatowe sprawiają, że nasi dealerzy są zawsze na bieżąco z najnowszą wiedzą
- Szeroki zakres oryginalnych akcesoriów
Compliance
Wiążąco i uczciwie
Aby zapewnić trwały sukces ekonomiczny, jesteśmy nie tylko zaangażowani w ekologicznie, społecznie i etycznie odpowiedzialne zarządzanie przedsiębiorstwem, ale także zawsze działamy zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi wytycznymi.
Zrównoważony sukces gospodarczy, wysoka jakość i ochrona środowiska są możliwe tylko wtedy, gdy wszyscy przestrzegają obowiązujących przepisów, regulacji i dobrowolnych zobowiązań. Regulacje w zakresie compliance, takie jak Kodeks postępowania, określają jasne zasady i pomagają ustalić właściwy sposób postępowania. Pomaga nam to jako pracodawcy w relacjach z pracownikami i jako partnerowi handlowemu w relacjach z dealerami, dostawcami i usługodawcami.
System zgłaszania nieprawidłowości
Niewłaściwe zachowania lub naruszenia prawa chcemy rozpoznawać na wczesnym etapie, wyjaśniać i eliminować. Dotyczy to zarówno nieprzestrzegania wytycznych w zakresie compliance w naszej firmie, jak też naruszeń należytej staranności w łańcuchu dostaw naszych dostawców i usługodawców.
Możliwe naruszenia prawa można zgłaszać anonimowo za pośrednictwem systemu zgłaszania nieprawidłowości. Wówczas zespół ds. compliance ma możliwość ich zweryfikowania i podjęcia odpowiednich działań. Cyfrowy system zgłaszania nieprawidłowości oferuje bezpieczny kanał informowania o nielegalnych działaniach, naruszeniach wytycznych lub praw człowieka bądź nieprzestrzeganiu przepisów środowiskowych w całym łańcuchu dostaw.